Vodafone Business ile Hızlı Servis Markalarına Dijital Dönüşüm

Vodafone Business, PizzaLazza ve Saloon Burger İş Birliği ile Operasyonel Verimliliği Artırıyor

Vodafone Business, Türkiye’nin önde gelen hızlı servis markalarından PizzaLazza ve Saloon Burger’in teknoloji çözüm ortağı oldu. Dijital Sipariş Yönetimi ile hayata geçirilen Verimlilik Artışı projesiyle partnerinin operasyonel maliyetlerinde yüzde 15 oranında tasarruf sağlanırken, servis sürelerinde de yüzde 25 oranında hızlanma görüldü. SD-WAN hizmetiyle müşterisinin şubelerini kesintisiz bir iletişimle birbirine bağlayarak iş sürekliliğini mümkün kılan Vodafone Business, iş ortağının dijitalleşme süreçlerini hızlandırdı.

Vodafone Business, hızlı servis sektörünün dinamik yerli markalarından PizzaLazza ve Saloon Burger’e Red Enerji ve SD-WAN çözümleriyle hizmet veriyor. Dijital Sipariş Yönetimi ile hayata geçirilen Verimlilik Artışı projesi, kurumsal müşterisinin operasyonel verimlilik ve dijitalleşme yolculuğunda önemli bir rol oynuyor.

Vodafone Business’ın sunmuş olduğu çözümle kiosklar, kullanıcı dostu arayüzleriyle müşterilere hızlı ve kolay sipariş vermeye imkan sağlarken, işletme içi operasyonel süreçler de optimize ediliyor. POS sistemleri ile tam entegre bir altyapı oluşturularak sipariş yönetimi daha verimli hale getiriliyor. Bu sayede PizzaLazza ve Saloon Burger’in dijital dönüşümüne ivme kazandırılıyor.

‘Operasyonel Maliyetlerde Tasarruf Ettik, Servis Sürelerini Hızlandırdık’

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Özlem Kestioğlu, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Ana odak noktamız müşterilerimize en iyi deneyimi sunmak ve işletmelerimizin dijitalleşme süreçlerini hızlandırmak. Bu paralelde biz de Dijital Sipariş Yönetimi ile PizzaLazza ve Saloon Burger’in verimlilik artışına imza attık. Bu projeyle müşterimiz operasyonel maliyetlerinde yüzde 15 oranında tasarruf sağlarken, servis süresinde yüzde 25 oranında hızlanma elde etti. Sipariş sırasında yaşanan bekleme süresinin azalması sayesinde iş ortağımızın sipariş adetlerinde yüzde 12,5 artış gözlemledik. Projemizin, başarılı sonuçları doğrultusunda PizzaLazza ve Saloon Burger’in 65 şubesini kapsayacak şekilde yaygınlaşmasını planlıyoruz” dedi.

Saloon Burger Genel Müdürü Murat Aytar ise iş birliği hakkında, “Her teknolojik yatırımı, müşteriyle kurduğumuz bağı daha da güçlendirmek ve işimizi geleceğe taşımak için bir fırsat olarak görüyoruz. Vodafone Business ile gerçekleştirdiğimiz bu stratejik iş birliği, sadece operasyonel süreçlerimizi değil; hizmet anlayışımızı, çevikliğimizi ve dijital dönüşüm kasımızı da ileriye taşıdı. Önümüzdeki dönemde teknolojiyi daha kapsayıcı, daha bütünsel bir müşteri deneyimi için kullanmaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu.

Related Posts

Tatil sezonu e-ticaret sektörünü hareketlendirdi

Yaz mevsiminin gelmesiyle tatil sezonunun en hareketli günleri yaşanırken, tatile hazırlanan vatandaşların yaptığı alışverişler e-ticarette iki kata varan artışların yaşanmasını sağladı.

Tayvan işsizlik oranlarında 25 yıllık rekor

Tayvan’da Haziran 2025 itibarıyla mevsim etkilerinden arındırılmış işsizlik oranı yüzde 3.34 olarak açıklandı. Bu oran, ülkede Kasım 2000’den bu yana kaydedilen en düşük işsizlik oranı olarak dikkat çekiyor. Tayvan İstatistik Bürosu tarafından …

2025 Temmuz Merkez Bankası faiz açıklaması ne zaman? TCMB faiz beklentisi ne yönde?

Merkez Bankası faiz kararı, Temmuz ayı sona ererken yatırımcıların izleyeceği politikalarda önemli bir rol oynayacak. Peki, Merkez Bankası faiz açıklaması ne zaman? TCMB faiz beklentisi ne yönde?

Bursa’dan Üreticilere Mazot Desteği

Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından üreticilerin desteklenmesi ve girdi maliyetlerinin azaltılması amacıyla başlatılan ‘Mazot Desteği’ projesi kapsamında 6 bine yakın üreticiye yüzde 100 hibeli mazot desteği sağlandı.

Serbest piyasada döviz açılış fiyatları! (22 Temmuz 2025)

Serbest piyasada 40,4110 liradan alınan dolar, 40,4130 liradan satılıyor. 47,2610 liradan alınan avronun satış fiyatı ise 47,2630 lira olarak belirlendi. Serbest piyasada döviz açılış fiyatları (21 Temmuz 2025) Dün doların satış fiyatı 40,3880 …

Küresel fiyat dalgası Türkiye’ye de ulaştı, vatandaş için lüks oldu: Kahvenin keyfi kaçtı

Kahve, Türkiye’de bir kültür öğesi olmaktan çıkıp günlük yaşamın vazgeçilmez bir parçası haline gelirken fiyatlar sosyalleşme alışkanlıklarını zorluyor. Türkiye’nin kahve tüketimi son 11 yılda tam üç kat artarak kişi başına 450 gramdan 1.5 kiloya yükseldi. Öğrencilerin ve sabit gelirli çalışanların “ekonomik sosyalleşme” aracı olarak gördüğü kahve, artık lüks sayılabilecek fiyatlara ulaştı.