İran medyası, İran Deniz Kuvvetleri’nin Hürmüz Boğazı yakınlarında üç adet ABD destroyerine saldırı gerçekleştirdiğini duyurdu. Tesnim Haber Ajansı’na konuşan anonim bir kaynağa göre, bu saldırıda ABD’ye ait savaş gemileri önemli hasar aldı. Saldırının, füzeler ve kamikaze dronlar kullanılarak yapıldığı bildirildi. Saldırı sonrasında, ABD donanmasına ait destroyerlerin Umman Denizi’ne geri çekildiği kaydedildi.
Related Posts
Falezlerdeki Korkunç Kaza: Telefon Görüşmesi Hayatını Aldı
- Emre Demir
- 15 Mayıs 2026
- 1 min read
- 0
Erhan Karaal’ın aracına takip cihazı koyan kişi işten atılan iBB çalışanıymış
- Emre Demir
- 26 Haziran 2026
- 3 min read
- 0