İran medyası, İran Deniz Kuvvetleri’nin Hürmüz Boğazı yakınlarında üç adet ABD destroyerine saldırı gerçekleştirdiğini duyurdu. Tesnim Haber Ajansı’na konuşan anonim bir kaynağa göre, bu saldırıda ABD’ye ait savaş gemileri önemli hasar aldı. Saldırının, füzeler ve kamikaze dronlar kullanılarak yapıldığı bildirildi. Saldırı sonrasında, ABD donanmasına ait destroyerlerin Umman Denizi’ne geri çekildiği kaydedildi.
Related Posts
Butlancıların Yeni Stratejisi: Süreci Uzatmanın Yollarını Keşfettiler
- Emre Demir
- 8 Haziran 2026
- 2 min read
- 0
Malatya’da 5.6 Büyüklüğünde Deprem! Çevre İllerde de Hissedildi
- Emre Demir
- 20 Mayıs 2026
- 1 min read
- 0